H.M. Bloem
Deed de bestelling op 24 oktober en ontving de bestelling op 6 november. Werd niet op de hoogte gehouden, heb zelf contact opgenomen waar de bestelling bleef. Jammer! Ik ben wel tevreden over het artikel.
Deed de bestelling op 24 oktober en ontving de bestelling op 6 november. Werd niet op de hoogte gehouden, heb zelf contact opgenomen waar de bestelling bleef. Jammer! Ik ben wel tevreden over het artikel.
Heb de stofzuiger nog steeds niet binnen wel al meteen betaald , en jullie vragen om een beoordeling zou graag de stofzuiger willen al 2 x contact met jullie gehad echt triest dit
Hallo Marcel, We hebben inderdaad opstartproblemen gehad waardoor we niet op tijd geleverd hebben. Deze zijn gelukkig opgelost. Onze excuses hiervoor. Team Nilfisk
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen,wel al betaald
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.