Jorrit Hermes
Bestelling kwam niet. Na vragen bleek dat het product niet geleverd zou worden en dat het gecrediteerd werd. Beetje jammer.
Bestelling kwam niet. Na vragen bleek dat het product niet geleverd zou worden en dat het gecrediteerd werd. Beetje jammer.
Verkeerde product geleverd. Factuur vermelden ander product dan dat besteld is. Phonemarket zegt dat de fout bij Blokker ligt en zijn niet bereidwillig om het op te lossen. Zijn tevens erg onvriendelijk in contact.
Degelijke verpakking en snelle levering.
Goed en snel
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.