Wim Vink
Het duurt heel lang voor de telefoon wordt opgenomen en die mevrouw weet vervolgens van niets. Ze gaat de informatie doorgeven aan een collega en die komt er dan via e-mail bij mij op terug.
Het duurt heel lang voor de telefoon wordt opgenomen en die mevrouw weet vervolgens van niets. Ze gaat de informatie doorgeven aan een collega en die komt er dan via e-mail bij mij op terug.
Nadat ik gemaild had, was mijn bestelling gauw compleet. 3 de zelfde dingen besteld en een geleverd. Na mail snel 2 nageleverd
Reactie op email duurt dagen, en levering weken.
Hi Frans, Jammer om te horen dat je ontevreden bent! Het pakket is direct dezelfde dag verzonden, echter zie ik aan de tracking code dat het pas is afgehaald bij een DPD afhaalpunt een aantal dagen later. Daar hebben wij verder geen grip op. Toch wens ik je veel plezier met het artikel en wil ik je bedanken voor je bestelling. Fijne dag, Groet, Jasmijn ROCKERZ
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.