Hans de Geus
een super ding. Aanwinst in de keuken! geen geklooi meer met vershoudfolie
een super ding. Aanwinst in de keuken! geen geklooi meer met vershoudfolie
Wij vonden het heel fijn dat de verkoopsters mee dacht over wat wij wilden hebben en dat wij dat konden bestellen in de winkel
product exact zoals omschreven, prima kwaliteit, de afhandeling was correct en vlot, niets op aan te merken prima dus!
Prijs - kwaliteit verhouding valt erg tegen
Beste heer Duncker, We hebben uw beoordeling ontvangen en zien dat u niet tevreden bent over het product. U heeft nu echter ons als verkoper beoordeeld en niet het product zelf. Ik zou u willen vragen de beoordeling van ons als verkoper aan te passen mits u het daar mee eens bent. Het gaat dan met name hoe u de aankoop ervaren heeft, onderdelen hiervan zijn bijv. de (snelheid van de) levering, de verpakking, eventueel of de beschrijving op bol.com overkomt met wat u ontvangen heeft. Het product zelf kunt u op de productpagina recenseren: Breda hangdroogrek Op die manier kunt u toekomstige consumenten helpen bij de keuze voor een hangdroogrek maar ook apart of de verkoper zijn werk goed doet. We hopen dat u hieraan mee wilt helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Thomas
Netjes e snel geleverd
Prima levering, keurig bezorgt!
Beste mevrouw Roggeveen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Geen 5 sterren, is er dan nog verbetering mogelijk? Dan horen we dat graag. Vriendelijke groet, Thomas Tomado klantenservice.
Het artikel is niet waar ik op had gehoopt. Het past niet op de plek waar ik het voor wilde gebruiken. Meerdere keren contact gehad met Blokker, ik krijg maar geen retour label om het product terug te kunnen sturen. De leverancier doet erg moeilijk
Beste heer Schipper, Uiteraard jammer dat het droogrek niet goed past op de plek die u voor ogen had. We proberen het aantal retouren te verlagen dus af en toe vragen we waarom het niet werkt of past. Woensdag 1 november ontvingen we via Blokker uw bericht dat u het artikel wilde retourneren en waarom het niet paste. Uiteindelijk heeft u diezelfde dag (1 november) een retourlabel ontvangen. Kunt u wellicht de beoordeling aanpassen? We vinden het niet in lijn met hoe het is gegaan. We zouden het enorm waarderen. Vriendelijke groet, Thomas Tomado klantenservice
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.