Wiel Baetens
?
Je bestelling wordt altijd gratis verzonden met DPD. Je ontvangt een track & trace code zodra we je bestelling verzonden hebben, zodat je de zending kunt volgen.
Het team van TOOP B.V. bestaat uit vakkundig personeel waar je altijd bij terecht kunt voor advies en serviceverlening vóór, tijdens en na je aankoop.
Klantenservice openingstijden:
Ma t/m vrij: 10.00 - 18.00 uur
?
Verder niets aan toe te voegen.
Ben helemaal tevreden
Bezorgen lukte niet, dus naar pakketpunt. Er stond nergens op de site welke, dus gebeld. Half uur later via de mail naam en adres. Boze eigenaar pakketpost want was te vroeg. Staat verkeerd in jullie mail! Tevergeefs mail gestuurd voor correctie.
Snel geleverd, sneller dan aangegeven was.
👍Goed
Tot nu toe ben ik niet tevreden. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvongen en ook geen mail gehad waarom niet
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.