Ans Hompes
Snelle levering.
Snelle levering.
eigenlijk geen kontakt met verkoper
Ik ben zeer te
Ik ben bijzonder tevreden over deze specifieke verkoopster bij de Blokker die de bestelling bij de Thuiszorgwinkel in een wip regelde. Maar ik ben lang niet altijd tevreden over het Blokker personeel!Het bestelde bij de Thuiszorgwinkel was de volgen
Snelle Levering maar verkeerd artikel. Kon artikel inleveren bij GSL punt, km van huis. Uiteindelijk mocht ik artikel houden (2 nagelborstels). Fout die drukte. 2 Dagen later kwam juiste bestelling.
snelle levering . ook op de afgesproken plek neergezet. kon niet beter
Goede product beschrijving. Snelle levering.
Gewoon tevreden
Stond voor 16.00uur besteld volgende dag bezorgd Vrijdag besteld were dinsdag geleverd
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.