Over deze verkoper

PRIMO-Elektro

Verkoper sinds 21 maart 2018

Primo Elektro biedt een uitgebreid assortiment aan van huishoudelektro op de Europese markt onder het merk PRIMO en staat voor duurzaam, ecologisch en verantwoord ondernemen. Al onze producten worden onderworpen aan grondige kwaliteitseisen en indien mogelijk milieuvriendelijk verpakt. Tevens worden onze fabrikanten grondig gescreend en werken we enkel samen met fabrikanten die lid zijn van het BSCI, het “Business Social Compliance Initiative” programma, dat de rechten en werkomstandigheden van de arbeiders beschermt. Dit samen met een voortdurende productinnovatie, een uitstekende dienst-na-verkoop in eigen huis door opgeleid personeel, maakt dat Primo Elektro een breed gamma huishoudelektro kan leveren aan hoogstaande kwaliteit en uiterst competitieve prijzen waarop de consument kan vertrouwen. Klantenservice openingstijden: Maandag – Donderdag : 8.30u – 12.00u en van 13.00u – 17.00u Vrijdag : 8.30u – 12.00u en van 13.00u – 16.30u

Informatie

Retourneren van product

Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.

Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaande mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.

BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kunnen alleen ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten).
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker. - De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.

Contactgegevens

Dompel 9
2200 Herentals - België
Nederland België
KVK: 270085710
BTW: BE0464291092
Tel: 0800-02 31 989 of 0032-142 18 571
E‑mail: info@linea2000.be

Beoordelingen van onze klanten

4,2
  • 74 Beoordelingen
  • Productinformatie4,2
  • Leversnelheid4,3
  • Bezorging4,4
  • Contact4,2