Yourdecoration
Contactinformatie
Over Yourdecoration
Beoordelingen van onze klanten
Bart Smit
Alles is prima verlopen en netjes optijd geleverd TOP.
Reactie van Yourdecoration
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze erg mooie beoordeling. Daar worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
C.W Prins-Franken
M.H.F rutter
Bastiaan de Jonge
De poster kwam beschadigd uit de verpakking. Één mailtje naar de service afdeling en er werd gelijk een vervangende opgestuurd. De tweede was er de opvolgende dag ook weer en deze is goed. Product precies zoals verwacht.
Reactie van Yourdecoration
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze erg mooie beoordeling. Fijn dat het goed opgelost is. Tot een volgende bestelling en heel fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Dick Ammerdorffer
Gemakkelijk bestellen, zeer snelle levering!
Reactie van Yourdecoration
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Hannette Wijma
Ton Maree
Prima snelle gerichte service
Reactie van Yourdecoration
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij erg vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
Karin Meijs
Afbeelding op blokker van de fotolijst komt niet overeen met de levering. Fotolijst zou een witte binnenkant hebben maar is karton kleur, heel jammer. Levering wordt gecrediteerd en fotolijst hoef ik niet te retourneren.
Reactie van Yourdecoration
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw reactie. Wij zijn inmiddels druk bezig om afbeeldingen aan te passen. Dit is een grote klus, waardoor het kan voorkomen, dat er nog geen juiste foto bij een artikel staat. Mijn excuses voor de verwarring. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
Anouk Laarman - Gerritsen
Anouk
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.