MaxxTools
Contactinformatie
Over MaxxTools
Beoordelingen van onze klanten
Yvonne Kranenburg van Bemmel
Netjes en snel geleverd.
Kate Eeldert
Bestelling geplaatst, bevestiging gekregen, verzend bevestiging gekregen, vervolgens krijg ik te horen dat ik het product toch niet krijg omdat het niet op voorraad is!
Marianne Jongen
Het produkt werd snel bezorgd en het voldeed aan alle verwachtigen! De kachel warmt snel de woonkamer op. Binnen 20 minuten was het zeker 2 graden warmer. Het is goed verplaatsbaar en licht in gewicht! Ik ben zeer tevreden!
Reactie van MaxxTools
Fijn te horen Marianne :-)
Jeroen Van helden
Hoge complimenten
Reactie van MaxxTools
Dankjewel :-)
Bas van Kempen
Het was een verademing om iets bij Maxxtools te bestellen. Goed op de hoogte gehouden en vooral de mails welke we kregen waren gewoon zo leuk opgesteld super! Alle informatie stond erin maar met een heerlijk vrolijke noot dank jullie wel hiervoor!
Reactie van MaxxTools
Hoe leuk om te horen :-) Dankjewel !
Bart Stoelwinder
Jolanda van Ekris
Snel geleverd. Prima verzorgd .
Reactie van MaxxTools
Dankjewel :-)
Ron Vrolijk
Heel snel geleverd en werkt perfect
Reactie van MaxxTools
Dankjewel :-)
fr castro
Beschrijving stond 20decibel. Dat klopt niet. Zeker in de hogere en zwenkstand.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.