A-merkendeals
Contactinformatie
Over A-merkendeals
Beoordelingen van onze klanten
Ria Mulder
Slecht info te vinden over o.a. retourneren. Bezorging die slecht was lag aan post nl. Niet aan deze verkoper.
arnold tobben
Waardeloos. Produkt niet ontvangen
Dorry Klomp
Het prdukt is op internet gekocht. Geen Konya t met verkoper
J Kadir
Product besteld maar niet compleet geleverd Leveranciers bereikbaar alleen via mail en moelijk bereikbaar.
Inge Toonstra
Totaal geen informatie ontvangen van a-merken. Geprobeerd contact te krijgen met de verkoper maar is alleen via de mail bereikbaar en daar word je compleet in de negeer gezet . Heel slecht allemaal .
remko lubbers
Prima product, werk hoed , doet wat er beschreven wordt. Had het product binnen voordat de mail werdt gestuurd dat je het kon volgen wanneer het precies zou komen. Snelle bezorging dus
André Neefjes
Christa Kniest
Fijne snelle service
Henk Smits
L.S. Wat contact met de verkoper aangaat kan ik kort zijn, ik heb geen contact met de verkoper gehad. De bezorging was in handen van de PTT dus daar kan de verkoper mijns inziens weinig aan doen. De bezorging door de PTT was knudde.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.