Keter-Curver-Benelux
Contactinformatie
Over Keter-Curver-Benelux
Beoordelingen van onze klanten
Gijsje van Hout
Het retourneren ging boven verwachting uitstekend; beter dan het brengen ( was DHL…?) De bezorger wilde de spullen eigenlijk níet achterom brengen… Maar degene die de spullen op kwam halen had een “ karretje” en reed meteen achterom! Tóp…kreeg van …”
Angeline van Gennep-Vrijlandt
Gekocht voor dochter op haar balkon. Mooi compact bedje, stevig en neemt weinig ruimte in. Mooi kussen erbij, kortom: tevreden!
Donna Price
Zeer tevreden met mijn kastje van Keter. Bezorging was erg goed geregeld. Een aanrader!
Meriam Bruggink
Mooie degelijke wasmand zoals omschreven. Mooie kleur ! Snel bezorgd
Ringo Vlierman
Heb tot op heden nog geen pakket ontvangen. Dus ben zeer ontevreden
Diana Bolio
Bestelling plaatsen ging makkelijk. Het is een mooie prullenbak zoals aangegeven en een snelle levering.
Ellen Knoop
Supersnel geleverd en is wat je verwacht
Vitaalclub Juliën
Slecht ze reageren niet op mijn mail die ik al 2x heb gestuurd.
Jose Koldijk
Helaas met de bezorging niet heel tevreden. DhL zal van 2 tot 6 uur langskomen. En dan komen ze al in de ochtend, waardoor er hier niemand thuis was. En ik pas 2 dagen later het kon afhalen zelf.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.