Shop-The-Good
Contactinformatie
Over Shop-The-Good
Beoordelingen van onze klanten
John Terlouw
Alles netjes verpakt en bezorgd 👍
Fleur Slief
Koop dit niet! Het werkt niet en retourneren gaat tot nu toe niet. - Moet bewijzen leveren met video’s voordat ik het mag retourneren?! Ook pas reactie op mijn mail nadat blokker ze contacteerde. Nu nog steeds in afwachting.
Jeanne Besse
Alleen een bevesting van Blokker ontvangen. Tot mijn verrassing stond er na 2 dagen een bezorger op de stoep. Geen track en trace code, geen vermoedelijk bezorgtijd o.i.d.
hans heiningen
ik heb geen aankoop of bericht ontvangen dus in alles niet goed.
Frans Tilman ftilman@ziggo.nl
J Jannessen
Na meerdere keren contact gehad waar de bestelling bleef, kregen we deze week pas te horen dat het niet meer op voorraad was. Slechte service.
HMJ Ekkel
Pracht product voor een prima prijs en keurig snel geleverd
M vd Vlist
De mail met tracking link van Blokker zelf werkte niet, waardoor ik in contact kwam met de verkoper. Goed gesprek gehad en het pakket kwam heel netjes aan.
Geke Jong
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.