Dewi Ruiter
1 klok is kapot geleverd, de wijzer is ervan afgevallen
1 klok is kapot geleverd, de wijzer is ervan afgevallen
Alles ging perfect
Levering snel via DHL en dan begint de ellende. Laat DHL weten levering via aflevering DHL bij de Metro kastjes van DHL Hesseplaats pakje de hele dag onderweg en om 19.45 retour afzender. Bij Lenco niets ontvangen. Pakje is zoek??? SLECHTE ERVARINGEN
Het product lijkt groter dan dat het in werkelijkheid is
alles liep perfekt.
Besteld maar geen communicatie. Zag zojuist dat het pakket weer retour verzonden is. Dhl is vaak te laks om in een buitengebied te leveren en stuurt het product eenvoudig weer retour.
pippie lives on
De productinformatie is waardeloos, en er is geen mogelijkheid om nadere informatie, per telefoon, van de verkoper te verkrijgen!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.