Joanne Stamkot
Ik had eeen stoomstrijker besteld krijg een stofzuigertje geleverd. Vervolgens heeft het nogal wat heen en weer gemail gekost om een retour label te krijgen. Niet kopen hier! Hoop gezeur.
Ik had eeen stoomstrijker besteld krijg een stofzuigertje geleverd. Vervolgens heeft het nogal wat heen en weer gemail gekost om een retour label te krijgen. Niet kopen hier! Hoop gezeur.
Ik ging is bij kieskeurig kijken daar zag ik dat hij bij Bol goedkoper is.
Er staat : Levertijd 1 werkdag, product op vrijdag besteld pas de woensdag daarop geleverd. Geen bericht van de verkoper, zelf contact moeten zoeken en kreeg toen te horen "We hebben een storing" Voor mijn gevoel een verveelde dame aan de telefoon.
We zijn heel goed geholpen,aardig persoon.
Stofzuiger bestelt bij Blokker geleverd, maar bij openen van de doos bleek de stofzuiger kapot. Gemaild en foto's gestuurd pas na drie dagen bericht dat het voorval in behandeling was. Een nieuwe werd opgestuurd, maar tot op heden nog niks.
Super geregeld snel bezorgd goed kwaliteit
Keurig geleverd en werkt prima
Product kwam in de normale doos, zonder extra beschermdoos eromheen zoals gebruikelijk is. Het product was dan ook vrijwel meteen na gebruik kapot
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.