bert van burik
Voor het eerst iets zo besteld.
Voor het eerst iets zo besteld.
De doos met de rollator was erg beschadigd en er zat overal oud plakband op wat erg scheurbaar was. helaas moest ik toch iemand zoeken die de rollator in elkaar moest zetten. dat was door de fabrikant niet vermeld. Er zat geen Nederlandse uitleg bij.
Product niet voorradig , dus geld terug gestort. Na nu 7 dagen nog niks terug
Super dat we op zijn gemakkelijke en snelle manier zorgprodukten in huis te krijgen. Zeker ook een zorgprodcten hebben haast. Super dat jullie dit zo snel kunnen bezorgen.
Snelle verzending behalve de bezorging is zeer slecht ben slecht ter been en kreeg de 1e keer de melding helaas verhinderd 2e levering werd gezegd dat ik niet thuis was was gewoon thuis na diverse telefoontjes met het bezorgdienst van GLS werd het b
NVT.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.