Niceey
Contactinformatie
Over Niceey
Beoordelingen van onze klanten
Hennie Kersten
mijn 1e bestelling van een droogtoren bleek niet compleet te zijn. ik heb NIceey hierover gebeld en direct werd er een nieuwe droogtoren toegestuurd, die ik de volgende dag al in huis had. ook het terugsturen van de incomplete was erg eenvoudig.
Marion Van der Weijden
Kirsti Riet
Fantastische service! Snel geleverd en enorm goed product. Bedankt niceey.
Safina Akbar
Het product was snel geleverd echter vol met beschadiging. Het rek heeft overal deukjes en verfspetters.
Reactie van Niceey
Beste, Wij vinden het enorm vervelend dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen. Wij versturen nooit beschadigde artikelen dus dit is gebeurd tijdens de zending. We nemen uw zaak uiterst serieus en starten een onderzoek bij de vervoerder. Daarnaast nemen wij contact met u op om tot een gepaste oplossing te komen. Nogmaals excuses voor het ongemak, Team Niceey
Marco Farina
De wasrek is totaal niet stevig, werkt verder prima maar verwacht niet dat hij lang meegaat
Rianne PARMESSAR
Niet tevreden. Kreeg een verkeerd artikel. Niceey was niet Tel. bereikbaar (ivm Black Friday drukte) . Mail is wel beantwoord met nette oplossing bonen een week, echter deze toezegging levering is tot op heden niet gebeurd. En niet bereikbaar.
Reactie van Niceey
Beste, Dank voor uw bericht. Uw bestelling was in eerste instantie verkeerd geleverd. Excuses hiervoor. Daarna hebben wij u het correcte artikel toegestuurd en is aangekomen op 7 december. Door de enorme drukte duurde (ook dit) wat langer dan normaal. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Customer Support NICEEY
Rianne van de Ven
Slechte ervaring, product werd in een kapot doosje geleverd, product werkte niet goed daarover contact gehad met de verkoper, werd daarbij slecht geholpen. Product terug gestuurd en wacht nog op de terug betaling
Reactie van Niceey
Beste, Dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Uw retour heeft iets langer geduurd dan normaal i.v.m. de Black Friday, Sinterklaas en Kerst drukte. Uw retour is op 29-11 verwerkt. Excuses voor het ongemak.
Maureen van Nieuwenhuizen
Super klantvriendelijk en goede service
willem Van der Veld
Snel bezorgd en goede kwaliteit! Ga zeker meer bestellen bij Niceey!
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.