Severin
Contactinformatie
Over Severin
Beoordelingen van onze klanten
guus berenman
Goede en snelle levering
Gerard van Staveren
De doos waarin de strijkijzer zat, was goed beschadigd. Het was niet goed verpakt. Ik had verwacht, dat de originele doos in een overdoos zou zitten. Daarom nooit meer een artikel van Severin.
Reactie van Severin
Beste Gerard van Staveren, Wat vervelend om te lezen dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen en u daarom nooit meer een artikel van Severin wilt hebben. Normaal gesproken versturen wij altijd de artikelen in een omdoos. Hier lijkt dan ook iets bijzonders aan de hand. Echter hebben wij geen schade of retour melding van u ontvangen. Mochten wij u alsnog kunnen helpen graag even een berichtje naar marketplaces-nl@severin.com Hartelijke groeten, Team Severin
PETER De Graaf
Blokker gaf aan dat het product twee dagen later zou worden geleverd. Dat gebeurde niet. Severin vertelde dat Blokker al eerder was gevraagd een levertijd van minimaal drie dagen te willen aanhouden, maar Blokker heeft niet aan dat verzoek voldaan.
E. Liberg
Deze eierkoker is echt een top product. Severin vind ik een zeer goede fabrikant van huishoudelijke apparaten. Veel betere producten dan spullen uit China en ook minder vervuilend in de productie en levering. Koop bij Severin en niet in China.
Ton Kouwenberg
Apparaat was stuk. Geen service van Blokker
Reactie van Severin
Beste Ton, Mocht er een probleem zijn met een gekocht artikel helpen wij u uiteraard graag. Kunt u ons een bericht sturen met de klacht? marketplaces-nl@severin.com Hartelijke groeten, Team Severin
Nettie van der Leeden
I.M. Weeda-Beerman
Heb geen contact gehad met verkoper.
Melvin Walraven
Er waren wat problemen met DHL waardoor het lang duurde voordat de bestelling er was (hier kunnen ze uiteraard niet veel aan doen). Via mail gevraagd wat de status van mijn bestelling was en hier krijg je zeer snel reactie op.
Henk de Veer
Is een moeilijke vraag, sowieso eigenlijk geen contact gehad met deze verkoper. Het product is netjes afgeleverd.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.