Terug naar klantenservice overzicht

Klantenservice, garantie en voorwaarden

  1. Voorwaarden en garantie
    Bij de aankoop van een artikel bij een externe verkooppartner gelden aanvullende voorwaarden en garanties van deze partij. Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners en hun klantenservicegegevens en algemene voorwaarden.
  2. Vragen over je bestelling en het geleverde artikel
    Vragen over de levering van je bestelling, het gekochte product, garantietermijnen en andere voorwaarden van een externe verkooppartner kun je rechtstreeks aan de klantenservice van de externe verkooppartner stellen. Zij kunnen je vragen het beste beantwoorden.
    Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners. Als je vervolgens doorklikt op het logo van de betreffende verkooppartner vind je daar de juiste contactgegevens.
  3. Vragen over terugsturen
    Vragen over hoe je een artikel kunt terugsturen kun je rechtstreeks stellen aan de klantenservice van de externe verkooppartner. Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners met hun klantenservicegegevens en algemene voorwaarden.
  4. Vragen over de terugbetaling
    Bij een vraag over de terugbetaling van het aankoopbedrag kun je contact op nemen met de Afdeling Klantenservice van Blokker. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur via telefoonnummer 088 - 9494800.