Garantie op onze producten

  • Op ieder product wat je bij Blokker hebt aangekocht geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat jij er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten.
  • Vanwege de huidige Corona maatregelen is het voor ons op het moment niet mogelijk om je met jouw garantievraag te helpen. Zodra onze winkels weer volledig open mogen, helpen wij je graag hiermee verder. De periode dat onze winkels nog gedeeltelijk gesloten zijn vanwege de Corona maatregelen, wordt niet meegeteld in de garantietermijn. 

Let op: vanaf 10 februari zijn onze winkels afhaalpunten voor online- en Bellen & Bestellen bestellingen. Vanaf 3 maart zijn onze winkels gedeeltelijk open voor Boek & Bezoek, maak hier een afspraak. Garantieverzoeken in behandeling nemen is dan nog steeds niet toegestaan. Hiervoor kun je nog niet terecht in onze winkel. Dit kan pas weer wanneer de winkels weer volledig als winkel geopend mogen worden. Onze excuses voor het ongemak!


Wat is er uitgesloten van garantie?

  • normale slijtage en veroudering, zoals bijvoorbeeld het verkleuren van tuinmeubilair;
  • gebreken die niet zijn ontstaan doordat het product niet ‘normaal’ is gebruikt, bijvoorbeeld door ondeskundig gebruik, gebruik van consumentenproducten voor professionele doeleinden of demontage.

Wanneer komt de garantie te vervallen?

  • breuk van het product (tenzij dit door normaal gebruik is ontstaan).
  • indien tijdens onderzoek blijkt dat het product reeds door een derde is geprobeerd te herstellen. De onderzoekskosten zijn in dat geval voor jouw rekening.

Heb je een product gekocht bij onze verkooppartners?

Je hebt dan een koopovereenkomst met de verkooppartner gesloten, de verkooppartner helpt jou graag verder om tot een goede oplossing te komen. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.


Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.