Veelgestelde vragen over de blokker&jij app



Aanmelden

Wat is de het blokker&jij programma van de Blokker app?

Blokker&jij is het spaarprogramma van Blokker, waarmee we trouwe klanten willen belonen. Met onze app profiteer je van extra voordeel bij Blokker. Zoals een welkomstkorting, spaar je voor extra korting en cadeaus en worden je kassabonnen digitaal voor je bewaard in de app.

 

Hoe installeer ik de app?

De app is beschikbaar voor iOS in de App Store en Android in Google Play en download je hier. Na het downloaden meld je je aan met een e-mailadres, zodat we je op de hoogte kunnen houden van het aantal punten dat je hebt gespaard en nieuwe cadeaus. Na het aanmelden start je direct met sparen.

 

Welke voordelen heeft een klant aan blokker&jij?

  • Bij elke €5.- die je uitgeeft in de winkel of online ontvang je 1 spaarpunt. Met deze spaarpunten spaar je voor korting op je volgende aankopen.
  • Alle bonnen van je winkelaankopen vind je in de app. Zo hoef je nooit meer op zoek naar die ene bon als je hem nodig hebt.
  • In de app houden we je op de hoogte van alle lopende acties en voordelen voor Blokker klanten.
  • Elke week ontvang je nieuwe, exclusieve blokker&jij deals in de app.

Ik heb al een Blokker account op blokker.nl, moet ik dan een nieuw account aanmaken voor blokker&jij?

Nee, je kunt met de gegevens van jouw bestaande account gewoon lid worden van het blokker&jij programma.

 

Ik ben lid van blokker&jij, moet ik nu nog een webshop account aanmaken?

Als je bent geregistreerd voor blokker&jij, dan kun je met dezelfde inloggegevens inloggen op de website. Door in te loggen in de webshop kunnen wij jouw online aankopen ook belonen met punten.

 

Ik heb mij zojuist geregistreerd voor blokker&jij, waarom kan ik niet inloggen?

Het kan zijn dat onze systemen even nodig hebben om jouw gegevens te verwerken. Probeer na 5 minuten weer in te loggen. Nu zou het moeten werken.

 

Ik kan mij niet registreren met mijn e-mail adres, wat nu?

Het kan zijn dat je e-mailadres al bekend is in ons systeem. Controleer of je al een webshop account hebt onder dit e-mailadres en probeer de inloggegevens daarvan te achterhalen. Met deze gegevens kun je vervolgens een blokker&jij account aanmaken. Lukt dit niet? Dan kun je je met een ander e-mailadres altijd nog registreren voor blokker&jij.

 

Kan ik mij voor blokker&jij aanmelden zonder een e-mail adres?

Het is niet mogelijk om je aan te melden zonder e-mailadres. Je hebt wel de keuze om deel te nemen aan het programma zonder marketing e-mail te ontvangen. Dit kan je aangeven tijdens de registratie of na aanmelden aanpassen in je account.

  

Hoe kan ik mijn accountgegevens zien / aanpassen?

In de blokker&jij app kun je rechtsboven in het menu op je naam klikken. Hier heb je inzicht in jouw profielfoto, voornaam en e-mailadres. Ben je op zoek naar meer details of wil je gegevens aanpassen, dan kun je op onze website blokker.nl terecht.


Hoe werkt het programma?

Hoe kan ik punten sparen?

Je ontvangt punten door je klantkaart te laten scannen bij de kassa of in te loggen op de webshop voordat je een bestelling plaatst. Voor elke €5.- die je uitgeeft, ontvang je één punt op je spaarkaart. Bij aankoop van een aantal producten ontvang je ook punten voor extra spaarkaarten.

 

Hoe kan ik mijn punten inwisselen voor een cadeautje?

In de app onder het kopje ‘punten inwisselen’ kun je voordelen activeren (mits je genoeg punten hebt verzameld). Bij je volgende aankoop in de winkel kun je je beloning gebruiken of door in te loggen op de website voordat je online afrekent.

 

Zijn er producten waar ik geen punten over ontvang?

Met de aankoop van de volgende artikelen worden geen punten gespaard: cadeaukaarten, geneesmiddelen, boeken, tijdschriften, reparaties en alle andere producten waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden.

 

Ik heb per ongeluk het verkeerde voordeel geactiveerd, kan ik dit nog veranderen?

Jazeker. Als je je punten hebt ingewisseld wordt er een voucher gemaakt en klaargezet in de app. Die vind je onder ‘verdiende vouchers”. Als je op een voucher klikt krijg je de mogelijkheid deze te annuleren. De punten worden dan automatisch teruggeboekt.

 

Ik wil gebruik maken van een aanbieding, maar de korting is niet berekend

Om een korting te ontvangen moet de aanbieding geactiveerd worden in de app en de klantkaart worden gescand bij de kassa. Online kun je gebruik maken van een aanbieding door in te loggen in de webshop. Als dit niet werkt kun je contact opnemen met de klantenservice.

 

Mijn spaarkaart is vol, kan ik nu nog verder sparen?

Als de Blokker spaarkaart vol is, kun je gewoon verder sparen. Een nieuwe spaarkaart wordt dan toegevoegd aan je account. Voor de andere spaarkaarten geldt dat jouw volle spaarkaart automatisch wordt omgezet in een voordeel, die wordt klaargezet op jouw kaart.

 

Waar kan ik mijn gegevens inzien?

In de app kun je jouw gegevens zien. Om wijzigingen door te voeren dien je in te inloggen op blokker.nl.

 

Ik heb mijn voordeel/cadeau opgehaald, maar het was kapot in de doos. Kan ik een nieuw product ontvangen?

Ja, ook voor de gespaarde producten zijn de garantievoorwaarden van toepassing. Je kan met het de kassabon (die in de app zit) naar de winkel teruggaan en met de winkelmedewerkers overleggen wat de juiste oplossing is.

 

Waar kan ik mijn klantkaart vinden?

In de blokker&jij app op elk scherm vind je links onderaan een button “klantkaart”. Deze kan vervolgens gescand worden aan de kassa.

 

Zijn er kosten verbonden aan het lidmaatschap?

Blokker&jij is geheel kosteloos.

 

Hoe lang blijven mijn punten geldig?

De gespaarde punten hebben een beperkte geldigheidsduur. Vanaf 2024 geldt dat alle punten die op 1 maart van een kalenderjaar een jaar oud zijn, op 1 maart komen te vervallen. Voorbeeld: Op 1 maart 2024 vervallen alle punten die zijn opgebouwd tot 1 maart 2023.


 

Ik heb een voordeel geactiveerd, maar nu zie ik die niet meer onder ”verdiende vouchers” staan. Hoe komt dit?

De voucher wordt weggehaald zodra je de korting hebt gebruikt of het product hebt gekocht waar de voucher geldig voor was. De voucher heeft een beperkte geldigheid. Als deze is bereikt, worden de punten automatisch teruggeboekt en is de voucher niet meer zichtbaar.

 

Wijzigen voorkeuren

Hoe kan ik mij afmelden voor het programma?

Via blokker.nl kan je inloggen in je account en daar is ook de mogelijkheid om je af te melden voor het programma. Let op: alle punten en kassabonnen worden dan gewist en kunnen ook niet worden teruggehaald.

 

Waar kan ik mijn voorkeuren veranderen?

Dit kan door in te loggen in je account via blokker.nl. Onderaan elke e-mail is er ook een mogelijkheid om je voorkeuren door te geven.

 

Ik ben vergeten mijn klantkaart te scannen tijdens mijn aankoop, wat kan ik nu doen?

Het is niet mogelijk om punten na een aankoop alsnog toe te kennen.

 

Waar kan ik mijn aankopen inzien?

Jouw aankopen kun je terugvinden in de Blokker app onder ‘kassabonnen’.

 

Ik wil mijn wachtwoord veranderen, waar kan dit?

Je wachtwoord kan je wijzigen door in te loggen op blokker.nl

 

Lidmaatschap opzeggen

Via blokker.nl kan je inloggen in je account en daar is ook de mogelijkheid om je af te melden voor het programma. Let op: alle punten en kassabonnen worden dan gewist en kunnen ook niet worden teruggehaald. Eventueel kan je ook contact opnemen met onze klantenservice.

 

Is de blokker&jij persoonsgebonden?

De punten en aanbiedingen zijn aan jouw klantkaart gekoppeld. Het staat je vrij om de app ook door andere te laten gebruiken.


Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.