Terug naar klantenservice overzicht
Bestelling plaatsen

Op onze website kun je op ieder gewenst moment een bestelling plaatsen. Bestellen is eenvoudig en snel, doorloop de volgende stappen in ons bestelproces:

1.
Selecteer de gewenste productenPlaats de gewenste producten in je digitale winkelmandje door te klikken op de oranje ‘in winkelmandje’ knop. Je kan nu verder winkelen of je kan het product direct bestellen door te klikken op de knop ‘ga naar winkelmandje’.
2.
Kies bezorgen of ophalen in een Blokker winkelZitten alle gewenste producten in je winkelmandje? Op Blokker.nl kan je bestellen vanaf €15,-. In het winkelmandje kan je verschillende kassakoopjes toevoegen om aan de minimale orderwaarde te komen. Kies vervolgens of je de producten wilt laten thuisbezorgen of liever wilt afhalen in één van onze winkels. Klik hier voor meer informatie betreft bezorg opties en kosten. Het is helaas niet mogelijk om een product van onze verkooppartners in een Blokker winkel te laten bezorgen. De website zal deze optie in dat geval ook niet tonen.
3.
Inloggen of registerenHeb je al een Blokker account? Log in om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Blokker account? Ook zonder account kan je een bestelling plaatsen. We raden je wel aan om een Blokker account aan te maken, zo heb je o.a. snel inzicht in je bestelgeschiedenis. Klik hier om een account aan te maken.
4.
Controleren en betalenControleer of de juiste producten in je winkelmandje zitten en controleer je persoonlijke gegevens. Let op; je kunt alleen bestellen als je een afleveradres in Nederland opgeeft. Als alles klopt, ga dan door naar betalen en kies de gewenste betaalmethode. Voor alle betaalmethodes klik hier. Heb je een kortingscode? Vergeet deze niet in te vullen voordat je verder gaat.
5.
OrderbevestigingWanneer je alle stappen doorlopen hebt, zie je op het scherm een bevestiging van jouw bestelling. Op het door jou opgeven e-mailadres ontvang je van ons een orderbevestiging. Bewaar deze e-mail goed, de bijgevoegde factuur is namelijk ook je garantiebewijs. Heb je geen bevestiging ontvangen maar is er wel geld afgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kijken graag voor je na of de bestelling goed bij ons ontvangen is. In het betaaloverzicht staat gespecificeerd welk product je bij Blokker of een externe verkooppartner hebt gekocht.

Voor de bestelling van een Blokker-product ontvang je een factuur inclusief BTW specificatie. Voor de bestelling van een product via een externe verkooppartner ontvang je geen BTW specificatie. Als je wel graag een BTW specificatie wilt ontvangen, vraag deze dan op bij desbetreffende externe verkooppartner zelf aan. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.

Zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je een e-mail met Track&Trace code zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Klik hier om jouw bestelling te volgen. Let op; dit geldt niet voor aankopen bij externe verkooppartners omdat zij andere vervoerders kunnen gebruiken.
Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.