Terug naar klantenservice overzicht

Bestelling plaatsen

Via onze webshop bestel je op ieder gewenst moment, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen bij Blokker is heel eenvoudig met de volgende stappen.

Stap 1: mijn winkelwagen

Kies een artikel in de webshop en leg het artikel in je winkelwagen door op de groene knop ‘In winkelwagen’ te klikken. Als je klaar bent met winkelen, ga je naar de winkelwagen rechtsboven-aan de pagina en klik je op de groene knop ‘Bestellen’.

In je winkelwagen kun je het aantal nog wijzigen via het + of - teken. Liever toch iets anders? Dan verwijder je eenvoudig het artikel weer uit je winkelwagen.

Heb je een kortingscode? Vul deze in door op de link ‘Kortingscode invullen’ te klikken. Onder het kopje ‘Bezorgen of zelf afhalen’ laat je ons weten hoe je de bestelling wilt ontvangen.

Als je helemaal tevreden bent met je te plaatsen bestelling, klik dan op de groene knop ‘Verder met bestellen’. Let op, het minimale orderbedrag voor een webshop bestelling is € 15,-.

Stap 2: inloggen of registreren

Heb je al een account bij Blokker dan kun je je gegevens oproepen via ‘Inloggen’. Heb je geen account, kies dan voor ‘Nieuw bij Blokker’. Het aanmaken van een account is niet verplicht als je een bestelling plaatst in de webshop.

Stap 3: gegevens

In de stap gegevens geef je ons de informatie om je bestelling te kunnen verwerken. Let op; je kunt alleen bestellen indien je een (aflever-) adres opgeeft in Nederland.

Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel, kies dan voordat je je gegevens gaat invoeren eerst de winkel waar je je bestelling wilt afhalen.

Stap 4: bezorg- en betaalopties

Bij de bezorgopties staat de eerst mogelijke bezorgdatum al ingevuld. Wil je liever een andere dag kiezen, pas dan de dag eenvoudig aan naar een latere datum. Vervolgens kies je de gewenste betaalmethode voor je bestelling. Je kunt alleen bestellen indien je gebruik maakt van een Nederlands betaalmiddel. Voor meer informatie over betalen, klik hier.

Stap 5: overzicht

Je bestelling is pas volledig afgerond wanneer je op jouw scherm een bevestiging van je bestelling ziet en een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Bewaar deze e-mail goed, dit is namelijk ook je garantiebewijs.

6 meest gestelde vragen

  • Ik kan een artikel niet vinden in de webshop
  • Wanneer je een artikel niet kunt vinden in de webshop, kan het betekenen dat het artikel is uitverkocht of alleen in de winkel verkrijgbaar is.
  • Kan een uitverkocht artikel weer op voorraad komen?
  • Ja, houd hiervoor de website in de gaten. Bij artikelen die op korte termijn op voorraad komen kun je kiezen voor de herinner-mij optie. Als het artikel weer op voorraad is, krijg je hier per mail bericht van zodat je het zelf direct kan bestellen.
  • Kan ik mijn order annuleren?
  • Het is niet mogelijk om je bestelling achteraf te wijzigen of te annuleren. Mocht je van gedachten zijn veranderd dan kun je de bestelling weigeren bij aflevering of na ontvangst direct retourneren.
  • Waarom geldt er een minimaal orderbedrag bij bestellen?
  • Bij het online aanbieden van artikelen worden er geen kosten voor logistieke processen/ afhandeling in de artikelprijs verrekend. Om scherpe prijzen voor artikelen te blijven hanteren, maken we gebruik van een minimaal orderbedrag van € 15,-.
  • Bestellen vanuit het buitenland, kan dat?
  • Ja, vanuit het buitenland bestellen is mogelijk. Hiervoor dien je wel een Nederlands bezorgadres te kiezen. Ook de bank- of creditcardrekening die je gebruikt dient in Nederland geregistreerd te zijn.
  • Bestellen via een B point.
  • In bijna al onze winkels is een online bestelpunt aanwezig. Wanneer er artikelen niet op voorraad zijn in de winkel en wel op blokker.nl, bieden we je de mogelijkheid om deze direct te bestellen. Je kunt de artikelen na bestellen ophalen in de winkel of we bezorgen de bestelling bij je thuis. Bestel je bij een online bestelpunt in de winkel en laat je het daar dan ook bezorgen, dan zijn de bezorgkosten gratis. Voor artikelen die te groot zijn voor de normale pakketdienst gelden afwijkende bezorgkosten en levervoorwaarden. Betalen verloopt via de kassa van de winkel. Er kan betaald worden met dezelfde betaalmiddelen als bij winkelaankopen. Klik hier om een dichtstbijzijnde winkel met een online bestelpunt te vinden.