Terug naar klantenservice overzicht

Betaling mislukt of geweigerd

iDeal betaling mislukt

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je ordernummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd

Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. Omdat zowel PayPal als Creditcard fraudegevoelig kunnen zijn worden de betalingen door een groot aantal objectieve en geautomatiseerde criteria gecontroleerd. Zo kan een betaling afgekeurd worden omdat de CVC code of vervaldatum niet helemaal juist is ingevuld. Ook wanneer er gebruik gemaakt wordt van een onbeveiligde wifi-locatie waar al eerder fraude vanaf is geconstateerd kan de betaling geweigerd worden.

Mijn Creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Blokker.nl heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. Wil je de bestelling toch doen dan raden wij jou aan de bestelling opnieuw te plaatsen.

Hoe kan ik mijn bestelling toch ontvangen

Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling. Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contact met onze klantenservice op.