Terug naar klantenservice overzicht

Klachtenprocedure

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, dan staan we je graag te woord. Je kunt hiervoor op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Telefoon 088 - 9494800

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.

Contact

Neem contact met ons op. We streven ernaar om je e-mail binnen 48 uur te beantwoorden.

Facebook of twitter

Ons webcare team is aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.

E-mail

We streven ernaar om je e-mail binnen 48 uur te beantwoorden, maar je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Briefpost

  • Blokker B.V.
  • T.a.v. Klantenservice
  • Postbus 94072
  • 1090 GB Amsterdam

Onafhankelijke klachtenbemiddeling: Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu).