Terug naar klantenservice overzicht
Retourneren aan externe verkooppartners

Zichttermijn voor bestellingen bij externe verkooppartnersVoor aankopen bij onze externe verkopers geldt een zichttermijn van 30 dagen. De zichttermijn is de periode waarin je kunt controleren of de aankoop compleet, intact en naar wens is.

Retourneren naar een externe verkooppartnerAls je de aankoop van een externe verkooppartner wilt retourneren verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice van de externe verkooppartner om de retourinstructies op te vragen. Op Blokker.nl worden ook de retourinstructies vermeld per externe verkooppartner. Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners met daarbij hun contactgegevens, retourinstructies en Algemene Voorwaarden.

Let op: Producten van externe verkooppartners kunnen niet in één van onze Blokker winkels worden teruggebracht en kunnen niet naar het antwoordnummer van Blokker worden teruggestuurd.

Voorwaarden voor retournerenLet er bij het retourneren op dat de producten ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking worden teruggestuurd. Indien dit niet het geval is kan een eventuele waardevermindering bij jou in rekening worden gebracht. Hygiëneproducten en makkelijk kopieerbare producten zoals games, cd's, dvd's en software, waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen niet worden geretourneerd. Als een artikel beschadigd of defect is verzoeken wij je om onze externe verkooppartner hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat er samen met jou een oplossing kan worden besproken.

Retourkosten voor bestellingen bij externe verkooppartnersVoor de meeste producten geldt dat je het gratis terug kan sturen naar de externe verkooppartner. Voor grote en/of zware pakketten, waarvoor een ophaal afspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourkosten gerekend worden. Vraag vooraf bij de desbetreffende externe verkooppartner naar de eventuele kosten of voorwaarden.

Ontvangstbevestiging voor retourzendingAls de externe verkooppartner jouw retourzending heeft ontvangen zullen zij de retourontvangst aan Blokker doorgeven. Deze retourmelding zet de terugbetaling van het aankoopbedrag automatisch in werking. Blokker zal hiervan ook een retourbevestiging naar jou sturen via e-mail.

Als je 5 werkdagen na het terugsturen nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van de externe verkooppartner om te vragen of zij jouw retourzending hebben ontvangen en of zij dat aan Blokker willen doorgeven.

Terugbetaling van retourzending Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, kan je het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, op je bankrekening verwachten. Als je met een cadeaukaart hebt betaald dan zal de klantenservice van Blokker contact met je opnemen om de terugbetaling met je te regelen. Als je betaald hebt met AfterPay vervalt automatisch de openstaande rekening. AfterPay zal jou hiervoor een bevestiging sturen. Kijk hier voor de wijze van terugbetaling voor de verschillende betaalmogelijkheden.

Als je 14 dagen na je retourbevestiging nog geen geld van Blokker teruggestort hebt gekregen (of als de AfterPay opdracht nog niet is ingetrokken), neem dan contact op met de klantenservice van Blokker. Klik hier voor de verschillende contactmogelijkheden.

Contactgegevens van de externe verkooppartnersVoor vragen over de bezorging van je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice van de externe verkooppartner, want daar koop je uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze externe verkooppartners. Hier vind je de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle externe verkooppartners. De contactgegevens van de externe verkooppartner staan ook op het betaaloverzicht wat je per e-mail van Blokker ontvangt.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.