Terug naar klantenservice overzicht
Status van je online bestelling

Op Blokker.nl zijn er verschillende opties om je pakket te ontvangen. Hieronder hebben wij de bezorgopties en bijbehorende kosten voor je op een rijtje gezet.

Tijdens het eerste bezorgmoment niet thuis? Geen zorgen, PostNL komt een gratis een tweede keer langs!Heb je een niet thuis-bericht ontvangen van PostNL? Dan zullen zij je bestelling gratis voor de tweede keer bezorgen. Je kunt eventueel voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij PostNL. PostNL levert indien je niet thuis bent eventueel ook bij de buren.

Bestelling afhalen in de winkelJe kunt je bestelling ook afhalen in een Blokker winkel bij jou in de buurt. Kies in het bestelproces de gewenste afhaallocatie. Wij zorgen er dan voor dat jouw bestelling in de winkel afgeleverd wordt, zodat je deze de volgende dag kunt ophalen. De bestelling kan je volgen met de Track & Trace code die je per e-mail ontvangt.

De bestelling ophalen in de winkel kan met behulp van een geldig legitimatiebewijs. Bij het afhalen teken je voor ontvangst. Als je zelf de bestelling zelf niet kunt ophalen, kan de bestelling door iemand anders worden afgehaald met de factuur en een geldig legitimatiebewijs.

Extra@home: thuisbezorging van grote en/of zware productenProducten van Blokker zoals bijvoorbeeld meubels en tuinsets die te groot zijn voor de pakketpost worden via de PostNL Extra@Home service bij je thuis of ander afleveradres afgeleverd. Lees hieronder belangrijke informatie over deze bezorgoptie.

Voor de levering van grote en/of zware producten wordt een afspraak ingepland met PostNL. Voor deze levering kan je zelf de gewenste bezorgdatum en tijdvak kiezen.
Per sms en/of e-mail ontvang je tijdig (voor levering) een bericht over het tijdvak van de bezorging.
Omdat bezorging van grote en/of zware producten op afspraak gaat, moet je op het afgesproken tijdstip op de bezorglocatie aanwezig zijn.
Ben je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig, dan maak je via PostNL een nieuwe bezorgafspraak. Dit kan bijvoorbeeld met het niet-thuis bericht dat PostNL heeft achtergelaten. Voor een tweede leverpoging betaal je opnieuw bezorgkosten.
Grote en/of zware producten worden geleverd tot de eerste drempel. In een flatgebouw/complex wordt er alleen geleverd tot de eerste drempel en dus niet tot op de etage binnen het flatgebouw/complex.
Zijn de bezorgers van PostNL niet langsgekomen zoals afgesproken? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.
Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.