Terug naar klantenservice overzicht
Status van je online bestelling

Wil je weten wanneer je bestelling geleverd wordt? Dat kan, zodra jouw bestelling is overgedragen aan PostNL, ontvang je een track&tracecode per e-mail. Hiermee kun je heel gemakkelijk zelf je pakket volgen.

Tijdens het eerste bezorgmoment niet thuis?Geen zorgen, dan geven we je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt.We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.Goed om te weten: we bewaren je pakket een week op de PostNL-locatie. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Heb je voor een bezorgdatum kunnen kiezen?Dan wordt je bestelling niet met de normale pakketdienst van PostNL geleverd maar door de bezorgdienst Extra@Home. Het gaat hierbij om pakketten die groter zijn dan 175x78x55 cm of zwaarder zijn dan 30 kilo. Je ontvangt de ochtend van de levering per e-mail het tijdvak van levering. Een half uur voor de levering ontvang je een sms met het verwachtte tijdsstip van levering.Zijn de bezorgers niet langsgekomen zoals afgesproken? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.